onsdag 22. september 2010

Velkommen inn i gangen...


Det er ikke lett å få fint lys på bilder når høststormen rir som verst ute. Tar gjerne imot noen tips:) Legger ut et bilde av pøbelfamiliens gang i dag. Den hadde, hold deg fast, knallblå vegger og rosa tak da vi flyttet inn! Mildt sagt forstyrrende.


Jeg bare måtte plukke den siste hortensiaen i dag- slik kan jeg nyte de fine fargene hver gang jeg er hjemme:) Kanskje jeg er helt tullerusk, men jeg mener den var blå i fjor sommer..




Krakkene har vi arvet etter pøbelmannens farmor. De var ganske slitte før, og har nok heller holdt flere føtter og sko enn buksebaker;)




Nå er det avgårdekåre til foreldremøte. En smule vanskelig å komme seg ut igjen etter middag og ro i sofakroken..


Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Jeg kjappet meg inn til deg da du nevnte en dus grønn fagrgekode*ler*
    Hvor er den??*ler*

    Elsker jo denne fargen så klart jeg vil se fagekode*glise pent*

    SvarSlett
  2. AAhh elsker å oppdage nye FLOTTE blogger, liker så absolutt stilen din, skrivemåte, innholdet og bildene dine. La meg kjapt til som følger og gleder meg til mange fler SUPRE innlegg!
    De tapet prøvene skal jeg virkelig ta å sjekke ut jeg og. Takk for tips!
    Og skrivebordet til lille søte vesla da.. dåån.. det var FINT!

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  3. Så bra du fant bloggen min, så jeg fant din:)

    Likte meg godt herinne, så legger meg til som følger!

    SvarSlett