fredag 4. februar 2011

Barnslig moro

Da jeg nevnte tini- vini- prosjektet, mente jeg dette: tekstilmaling, former og nye stoffer:) Var innom Panduro en tur, og ai ai- farlig farlig! Her var det mye fristende!
Har hatt lyst til å prøve tekstilmaling på pute lenge, og her var utvalget stort på både farger og former. Ikke var det dyrt heller. 
Disse Tilda-stoffene synes jeg er nydelige!




Både Oliver og Kaia syntes det var kjempegøy å "stemple" maling på hver sin genser!
Med en 2-åring i huset blir det mange sjarmerende ord og uttrykk.. Hun har tatt etter storebroren sin som har favorittfarger, favorittmusikk, favorittleke..(jeg kan holde på i det uendelige). Hennes versjon er "Min fadelitt!", og det går absolutt ikke an å ha samme fadelitt!! 
Fant frem stemplene, og de fungerte fint på tekstilmaling. Litt skakt og skjevt, men det synes jeg bare er sjarmerende:)


Måtte prøve jeg også, så da ble det pute av det nye stoffet, og Oliver fikk en ny sjarmør på rommet;)






Ahh..det er HELG igjen.. God fredagskveld til alle som er innom!


11 kommentarer:

  1. Oi, så stilig dette ble!! Har akkurat sendt deg en mail! Fin fredag til dere!! KLEM.

    SvarSlett
  2. Åhhh, så enkelt og flott!
    Me like a lot :o)

    Mange flotte innlegg siden eg fekk kikka innom deg sist og gitt. Kose meg skikkelig her hos deg og blir sååå inspirert :o)

    Ha ei aldeles strålande helg!!!

    SvarSlett
  3. Så kjekt! Trykking er nå enormt kjekt! Fin liten fadelitt, det der!

    Ha ei kos helg, min venn!

    God klem

    SvarSlett
  4. FIIIIINT!!!!
    Utrolig søte!

    SvarSlett
  5. Såå søte!!

    Jeg har trykt et gjeng med luer i kveld. Moro!!

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  6. Så utrolig herlige! Til å bli i godt humør av!:D
    Frister å prøve...:)

    Klem, Janni

    SvarSlett
  7. Ble kjempefint! Både puten og den personlige genseren!

    SvarSlett
  8. Hei på dæi!
    Så fint det blei.. kanskje vi skulle prøvd på de her i huset:)
    Måtte smile litt for mæi sjøl... Min fadelitt , va så søtt:)
    Klæm

    SvarSlett
  9. Det der ser skillelig artig ut. Har aldri prøvd, men man kan vel også lage egne stempler med potet? Men kan man bruke de samme tekstilfargene da, mon tro?

    SvarSlett
  10. Så fint det putetrekket ble. Har en eske full av skumstempel og maling, vi lekte oss godt med det i fjor sommer..været var nemlig ikke særlig sommerlig. Kanskje jeg skal ta det fra..faren er bare, snakker for meg selv, at jeg tar helt av og stempler i vei..kan bli for mye..
    jeg skal selvfølgelig prøve teen du anbefalte, er totalt åpen for alle gode tetips!! Takk! :-)

    SvarSlett
  11. Hæhæhæ, de var jo driiitkule!! Jeg har faktisk kjøpt inn noen slike stempel og tekstilmaling jeg også, tenkte å lage litt figurer på noen dølle puter! Dine puter var jo ikke kjedelige fra før, men utenom det blir det jo litt herming! ;)

    SvarSlett