torsdag 23. februar 2012

Årets Interiørtalent?


Elle Decoration og Fargerike lanserer nå jakten på Årets interiørtalent
For å delta i konkurransen må du lage et stilleben, en komposisjon hvor du selv velger materialer, effekter, gjenstander eller møbler. Fargen grønn må være representert på en eller annen måte. .
Vil du lese mer om konkurranseregler kan du gå inn HER. Gleder meg til å se hvor ulike bidragene blir..Det er det som gir inspirasjon!

Dette bildet kunne jeg forresten ha blåst opp i stort format! Jeg elsker Boblen, og jeg liker grønn, veldig veldig godt

(:We heart it)

7 kommentarer:

  1. Så spennende konkurranse, og bildet over, det hadde virkelig passet hos deg:)

    SvarSlett
  2. Morsom utfordring, og perfekt farge for deg! Tipper du blir finalist! Her er det svært lite grønt i interiøret, bort sett fra i detaljer. Hmmm.

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja en spennende konkuranse dette her,er bare å hive seg med:)
    Stilig bilde,skulle gjerne hatt en slik boble å tutet med til Birkelunden:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for konkurranse-tipset. dette ser spennende ut:-)

    SvarSlett
  5. Tenkte på deg med èn gang jeg fikk høre om konkurransen, hihi..både grønn og styling passer deg (og meg), hihi...
    Dette blir spennende!

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Nyyydelig bilde,

    og spennende jakt!

    SvarSlett