søndag 18. mars 2012

Søndagsdigg

Drømmer om å pusse opp data/musikkrommet.. Men nevner jeg pusse og opp i samme setning er det en som får gåsehud for øyeblikket..hehe;) Jeg venter heller noen måneder (måned) før jeg begynner å rive ugly bugly tapet der inne..For jeg har et bilde i hodet..Har vi ikke stort sett alltid det? I mellomtiden er det lov til å drømme litt..
Jeg blir inspirert av disse bildene i dag! Søndagsdigg!Det har forresten vært digg vær i dag også (johoo!). En bergenser får energi av etterlengtet sol, så her kan jeg allerede krysse av fotballcup (som tilskuer vel og merke), loppemarked og fjelltur. Med fare for at det ble litt for mye, kaller sofaen i kveld..God søndag!



Source: via Pinterest
ukjent
ukjent

15 kommentarer:

  1. fiine bilder
    særlig de to øverste.

    fin søndagskveld til deg
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  2. For en herlig inspirasjon! skikkelig vårstemning!
    Hjemmekontoret falt rett i smak her!!
    legger meg til hos deg så jeg lett finner deg :)

    Vibeke i skråningen

    SvarSlett
  3. Så stilige bilder! Veldig kule bord og digger krakkene!
    ha en fin kveld!
    klem Hege

    SvarSlett
  4. Deilige bilder!!! Jeg skal blogge loppefunnene mine etterhvert, må først få lagt ut giveawayvinnere, så skal loppene blogges etterpå :) *♥*

    SvarSlett
  5. Det var skikkelig inspirerende og fine bilder! Jeg driver og sanerer alle interiørbladene mine om dagen: Klipper ut det jeg vil ta vare på og kaster resten. Har sortert utklippene, og ser at bilder av inspirerende arbeidsrom er ekstremt overrepresenterte blant utklippene i forhold til mengden arbeidsrom det egentlig vanligvis er bilde av i blader ;) Det er så ofte at arbeidsrom blir skikkelig kjipe og uinspirerende, og det er jo akkurat motsatt av det de burde være. Alle disse bildene var herlige! <3

    SvarSlett
  6. Hei du!
    Åh.. kjenner meg igjen i den pusse opp gåsehud - greien! Ugg.. selvom det er gøy med resultatet så blir det bare tyngre og tyngre å sette igang ;-D

    Jeg så deg forresten på fotballcupen i dag.. men William var helt i ekstase rundt Apa og Jumpie - så jeg fikk ikke snudd meg vekk ett sekund ! Regner med K fikk seg ett stjernemøte hun også :-)

    Kjempefine inspirasjonsbilder.. sukk.. tenk å ha sitt eget sy/lage/tenke rom... jeg vet hva som skal prioriteres den dagen kidsa flytter ut ;-D

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Herlige bilder! Dinger digger DIGGER
    de krakkene fra Wood & wood..
    Skulle så gjerne hatt en hjemme hos meg.
    Her har også vårsolen gitt ekstra energi,
    og jeg har fått gjort mer denne helgen enn hele
    uka til sammen : ) 5 timer lang trilletur i går,
    3 timer i dag = mmm..

    FIN søndagskveld til deg!

    Klem,
    Maria.

    SvarSlett
  8. Hehe...du må ikkje la Pøbelmannen kvile på laurbæra altfor lenge da..;-) Fine, fine bildene! Skikkeleg vårlege med masse lys og fargeklattar!
    God sofakveld på deg!
    Klem

    SvarSlett
  9. Flotte bilder!
    Puss opp i påska! ;)

    Ønsker deg ei flott uke, gleder meg til tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  10. Herlig vårlig inspirasjon!
    Ønsker deg en fabelaktig, ny uke! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  11. Fine bilder, de var jo veldig deg! Og så vårlige og fine.
    Kjenner godt til oppussingslysten, jeg skrev et innlegg om det på lørdag, med planer om å få gjort litt i helgen. Men så kom det jo sol, og da ble det vin på Verftet i stedet. Gjelder å nyte sola når den viser seg!

    SvarSlett
  12. Utrolig lekker inspirasjon - SPESIELT det første bildet.
    I like :)

    Ha en finfin ny uke!
    Signe

    SvarSlett
  13. Masse fine bilder!

    Den slynga i bilde nr 1 er såå fin!!

    SvarSlett
  14. Her var det fine inspirasjonsbilder.

    Kristin

    SvarSlett