onsdag 16. januar 2013

/Lesekrok/

Lesekroken på Kaia-rommet. En stk madrass og ørten stk puter er tilrettelagt for kos. Da jeg var barn elsket jeg å lese, og jeg synes ikke det er mindre stas å lese de samme bøkene i dag. Selv om noen temaer sannsynligvis er out of date (ala Skomakergaten),
er det fremdeles mange gamle bøker som fenger hos de små. To av de mest populære hos
4-åringen er faktisk fra 50-tallet. Den ene ser du i hyllen her.
En ny  inn er Rumpemelk fra Afrika. Finurlig.. Kan ikke si annet enn det;)
Bokkassen har jeg snekret sammen av plank vi hadde liggende..



Fin midtuke til deg! Med eller uten en skrullete bok

14 kommentarer:

  1. Så koselig liten lesekrok!
    Likte spesielt trekassa på gulvet og alle de fine fargene på madrassen og putene!
    Farger gjør meg så glad!
    Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Fiffig tittel på boka ;)
    Slike lesestunder er så trivelig..savner det.
    Nå er gutten 16, men vi har våre se på film stunder, hyggelig det også :)

    Digger "putehavet" !
    Janne

    SvarSlett
  3. What a great corner to read something, I would like to be a child again...:(

    SvarSlett
  4. Så nydelig krok,den var kjempekoselig:)masse fine puter og så fin den kassen med bøkene oppi var,knallfine farge!

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Herlig lesekrok! Kjempefint med det gule stoffet og den mintfargete kassen ved siden av hverandre.
    Fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  6. Så fint sted å lese på!

    SvarSlett
  7. Hei Christine
    Herlig lesekrok! Spennende bøker og deilige puter er innbydende. Blikket mitt henger ved den hvit/sortprikkede puten.... er den kjøpt eller har du handlet stoff og sydd tro.... skulle gjerne sydd noe i et slikt stoff. Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Hei igjen
    Takk for pute-svar! Skal i hvertfall grave i putehaugene neste gang jeg er på kjære Ikea.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. En nydelig lesekrok! Jeg også likte bokkassen veldig godt, kanskje jeg skal lage en slik en dag;-) En fin kveld til deg!

    SvarSlett
  10. Så koselig! Må si du har et herlig hjem, digger retrofeelingen du skaper!
    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klem Monica S

    SvarSlett
  11. Så koselig å sitte slik på madrassen og lese - koselig for liten og stor :)

    SvarSlett
  12. Så koselig lesekrok!!
    Et godt tips jeg skal ta med meg når vi skal pusse opp kjellerstua:-)
    Takktakk!

    SvarSlett
  13. Skikkelig kosekrok det der, ja :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  14. Likte veldig godt den kassen du oppbevarer bøker i, så enkelt, og likevel så tøff. Litt sånn på forhånd; god helg til deg.

    SvarSlett