fredag 11. januar 2013

Lucky number


Jeg var så heldig å vinne en advent give away inne hos den inspirerende 
cherry blossom blog. To nydelige lysestaker fra la maison d`Anna G
De har vært flyttet litt rundt i huset, men nå  har de funnet den riktige plassen i hallen. 
Den høyeste er 38 cm, så lysestakene gjør litt ut av seg!
Tror ikke jeg har vist denne delen av rommet før..Trappen er rett overfor skapet..
Skapet fra IKEA inneholder fire hyller, hvor hvert familiemedlem har sin plass til luer, votter, skjerf etc. Fungerer helt strålende!På veggen har jeg svart/hvitt bilder av barna..

Da jeg så at blomsterbutikken solgte kirsebærgrener, klarte jeg ikke å dy meg! 
Ut med rød julestjerne og inn med tegn av vår.
Vet det er januar enda, men jeg er mer enn klar for varmende sol!




Det er frihelg og idol! Vi gleder oss! Håper på en fin lørdag for alle i hop

15 kommentarer:

  1. Heldiggrisen!! De var jo lekre da. Og fin plassering! Det skapet fra IKEA er så stilig. Hadde jeg hatt en plass til det hadde det glatt fått flyttet inn her.

    Vi gleder oss også til IDOL! :)

    God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Superfine! Er det Rolf? De var i alle fall veldig like!
    Jeg likte veldig godt skapet! Vi har samme serie, men høyskap, i gangen. Digger dem, SÅ praktiske!

    God helg! :)

    SvarSlett
  3. Hej.

    Sikke en smart idé med ikea-skabet til opbevaring :)
    Og tak for kigget - jeg er tit og ofte indenom din blog, men har vist ikke lagt spor efter mig før.

    /Maria

    SvarSlett
  4. Look really nice!!
    Have a wonderful weekend!
    X

    SvarSlett
  5. Knallfine;))kjekkt å vinne!!!

    SvarSlett
  6. Lekre lysestaker. Jeg har også kjøpt kirsebærgrener. Håper de springer ut snart. D

    SvarSlett
  7. Så fine! Grattis, gøy med vinnerlykke. :)

    SvarSlett
  8. Greit m gullhår i rompa av og til!! :-)
    Veldig fin krok du har laga til her,- æ har julerosa ståanes enda....har løst å hiv de men da får æ dårlig samvittighet :-P julerosedrap liksom!! Kos dæ me frihelg, cafebesøk snart? Klæm :-)

    SvarSlett
  9. Merci pour le message.

    Bravo pour le merveilleux cadeau de Cherry Blossom!

    Have a beautiful week-end.

    Amorelou

    SvarSlett
  10. Heldig du:) Og nyyydelige kirsebærgrener!
    *vår*
    Likte veldig godt bildeopphenget ditt :)
    God klem til skjønne deg

    SvarSlett
  11. Takk for fint innspill til gangen;) Tiden får vise, og fortsatt litt tid før vi skal begynne;)

    Åh, så heldig du er,grattis. Og en finfin krok du har ordnet til;)

    .Herlig lørdag!

    -malla-

    SvarSlett
  12. Kjempefine, og de passa utrulig godt på PS kommoden:) Har ein lik og e kjempefornøyd:)

    SvarSlett
  13. Fine! Passet fint inn der ja. Jeg falt for fristelsen og kjøpte kirsebærgrener i fjor, men de spratt aldri ut. Vet ikke hva jeg gjorde galt.

    SvarSlett
  14. Du, så lekkert!! Kirsebærgrenene er jo selve symbolet på vår!!
    Fineste stemningen hjemme hos deg! Love it!!

    Jippikos; Ane

    SvarSlett