onsdag 3. juli 2013

Veien fra inspirasjon til ferdig produkt


Fargeinspirasjon henter jeg  fra alt og ingenting. Det kan være ting som tilfeldigvis er plassert ved siden av hverandre, det kan være fargekart, materialer, magasiner, og her..en boks. Uken har regnet bort, og da har valget om å velte seg i farger og maling egenlig vært enkel. Noen småmøbler er klargjort for butikken i august. Hope you like it:)


Garderobeskapne har jeg og Tonemelone hentet fra en gammel telesentral i Norheimsund. De forblir nok ikke grå så veldig lenge. Har du forslag til farger er det bare å komme med dem!

12 kommentarer:

  1. Så nydelige møbler i herlige farger! :) Synd du er kjempeflink, jeg!

    Fargeforslag: Turkis!!

    Lykke til med oppstarten i butikken! Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Fargene er bare så lekre!
    Er det ikke bare deilig å bli inspirert av alt mulig.
    Du er så flink til å sette ideene ut i livet.

    SvarSlett
  3. I wish I could find those beautiful colors!!
    Every furniture look amazing!
    also I'm having a giveaway at my blog : )

    X

    SvarSlett
  4. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlig!!!! PANGhilsen fra mæ :-))

    SvarSlett
  5. Dere tryller altså frem så mye fint i disse dager!
    Flinke jenter! :)

    Klem og GOD SOMMER,
    Signe

    SvarSlett
  6. Så mye fint!
    Gleder meg til butikken åpner:-)

    SvarSlett
  7. Her var det mye flott! Må nok ta en tur innom når dere åpner :)

    SvarSlett
  8. Åååå, elsker fargene!! Klarer nesten ikke å se meg mett på disse bildene. Den butikken deres blir et klart stoppested hvis jeg beveger meg over fjellet. :)

    SvarSlett
  9. Jeg ELSKER bildene! Helt nydelig :) Du er dyktig altså!

    SvarSlett
  10. Så mye fint! :)Farger i interiøret og på møbler er som en real energiinnstprøytning!

    Ha en fin fin uke.
    -Elisabeth

    SvarSlett
  11. Smukke smukke farver! Hvad er farvekoderne?
    De kunne være skønne at bruge herhjemme :D

    SvarSlett
  12. There are certainly a lot of details like that to take into consideration. That is a great point to bring up. I offer the thoughts above as general inspiration but clearly there are questions like the one you bring up where the most important thing will be working in honest good faith. I don?t know if best practices have emerged around things like that, but I am sure that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impact of just a moment’s pleasure, for the rest of their lives.

    Rctech.net
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett